PRZETARG
strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację
Istotnych Warunków Zamówienia:
Bytów: DOSTAWA
FABRYCZNIE NOWEGO INSTRUMENTU MUZYCZNEGO-FORTEPIAN
Numer
ogłoszenia: 388034 – 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU – dostawy
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Bytowskie Centrum Kultury w Bytowie , ul. Wojska Polskiego 12,
77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8222309, faks 059 8222309.
Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.bck-bytow.pl
Adres strony internetowej,
pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu
zakupów:
www.bck-bytow.pl
Inny: INSTYTUCJA KULTURY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE
NOWEGO INSTRUMENTU MUZYCZNEGO-FORTEPIAN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego instrumentu
muzycznego- fortepianu Pa Bytowskiego Centrum Kultury w Bytowie
wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego i możliwością świadczenia
płatnego serwisu pogwarancyjnego. Miejscem dostawy instrumentu
muzycznego jest Zamek Bytowski (77-100 Bytów, ul. Zamkowa 2 (I
piętro).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania
stawiane przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia
podano w załączniku nr 2, który stanowi integralną część SIWZ. W
skład przedmiotu zamówienia wchodzi także odpowiednie opakowanie i
ubezpieczenie instrumentu w czasie dostawy do Zamawiającego,
transport i dostawa do Zamawiającego oraz strojenie instrumentu.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na instrument na okres
(liczony od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia instrumentu):
minimum 5 lat, zagwarantowania czasu oczekiwania na przybycie lub
reakcję serwisu do 48 godzin w dni robocze (serwis dostępny co
najmniej 5 dni roboczych w tygodniu) od momentu zgłoszenia
zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest
zapewnić serwis gwarancyjny oraz możliwość świadczenia serwisu
pogwarancyjnego. Wykonawca zobowiązany jest dokonać naprawy
instrumentu w terminie do 14 dni od momentu zgłoszenia awarii. W
okresie gwarancyjnym, jeżeli nie ma możliwości naprawy instrumentu u
Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt
odbiera instrument i dostarcza do serwisu lub Zamawiający, po
uzgodnieniu z Wykonawcą, samodzielnie dostarcza instrument do
Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę) na
koszt Wykonawcy. W okresie pogwarancyjnym Zamawiający na własny
koszt dostarcza instrument do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce
wskazane przez Wykonawcę). Po naprawie Wykonawca ma obowiązek
dostarczyć instrument do Zamawiającego. Koszty transportu (związane
z naprawą gwarancyjną instrumentu) oraz związane z tym ryzyko utraty
lub zniszczenia instrumentu ponosi Wykonawca. Wykonawca jest
odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i
jakościowymi opisanymi Pa przedmiotu zamówienia. Wymagana jest
należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Jeżeli w
opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki
towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, bądź
określone jest pochodzenie instrumentu lub jego części- należy
przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu
zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ instrumentu i
dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem artystycznym,
wykonawczym, funkcjonalnym, o parametrach techniczno- użytkowych nie
gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa
prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W
przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań
równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek
udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez
Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Za równoważny, w stosunku
do wskazanego instrumentu muzycznego, Zamawiający uzna taki,
oferowany przez Wykonawcę instrument, który pod względem
artystycznym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będzie
równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod
względem: a) artystycznym, wykonawczym i funkcjonalnym- Zamawiający
rozumie tak wykonany instrument, który umożliwi na etapie jego
eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych i
dźwiękowych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, takich jak
przy użyciu fortepianów o parametrach referencyjnych, b) technicznym
i użytkowym- Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który
posiada równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co
zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument, o podanych
parametrach referencyjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV): 37.31.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się
złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się
złożenie oferty wariantowej: nie.
LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Informacja na temat wadium:
NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH
WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
oceny spełniania tego warunku
Wykonanie co najmniej jednej
dostawy instrumentu, bądź instrumentów muzycznych, w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie o wartości nie
niższej niż 50.000,00 zł brutto
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPOPEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub
usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepoPegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia
aktualny odpis
z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o
art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający,
że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego
miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty
dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy –
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania
osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
Inne dokumenty niewymienione w
pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie do oddania
Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z
nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów
innych podmiotów)- załącznik nr 8. 2. Protokół przekazania
instrumentu muzycznego- wzór stanowi załącznik nr 7. 3. Załącznik nr
2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko Pa wykonawców,
u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie
aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych
warunków zamówienia:
www.bck-bytow.pl
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
BYTOWSKIE CENTRUM KULTURY W BYTOWIE UL. WOJSKA POLSKIEGO 12 77-100
BYTÓW.
IV.4.4) Termin składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
17.10.2012 godzina 11:00, miejsce: BYTOWSKIE CENTRUM KULTURY W
BYTOWIE UL. WOJSKA POLSKIEGO 12 77-100 BYTÓW.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w
tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepoPegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym HanPu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie
Do pobrania:
Wybór oferty
2012.11.05
Wersja IV
Zmiany 2012.10.23
Wersja III
Zmiany 2012.10.22
- Zmiany do SIWZ 22.10.2012
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
- III SIWZ – 22.10.2012
- Załącznik 3. – Oświadczenie 1 – 22.10.2012
- Załącznik 7. – Protokół przekazania instrumentu muzycznego- 22.10.2012
<
Wersja II
Zmiany 2012.10.16
- Informacja o „zmiany do SIWZ”
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
- II SIWZ
- Załącznik 1. – FORMULARZ OFERTOWY II
- Załącznik 6. – WZÓR UMOWY II
- Załącznik 7. – PROTOKÓŁ PRZEKAZANIA INSTRUMENTU MUZYCZNEGO II
Wersja I
- Ogłoszenie
- SIWZ
- Załącznik 1. – FORMULARZ OFERTOWY
- Załącznik 2. – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Załącznik 3. – OŚWIADCZENIE 1
- Załącznik 4. – OŚWIADCZENIE 2
- Załącznik 5. – WYKAZ- DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
- Załącznik 6. – WZÓR UMOWY
- Załącznik 7. – PROTOKÓŁ PRZEKAZANIA INSTRUMENTU MUZYCZNEGO
- Załącznik 8. – OŚWIADCZENIE INNEGO PODMIOTU